Slår Reinholdtzon Belfrage på fingrarna sedan 2007

24 juni 2008

Resan och målet

Om två dagar är det precis ett år sedan jag startade bloggen. Om två dagar kommer jag låta bloggen somna in.
Allt har väl inte blivit precis som jag har tänkt att det skulle bli men det har varit jäkligt skoj ändå.
Bli nu inte alltför ledsna för jag har lite andra grejer på gång istället. Två grejer för att vara lite mer exakt. En av dem kommer jag att presentera på torsdag i det allra sista inlägget. En lite mer lättviktig grej om ni förstår vad jag menar...
Ett inlägg som av en händelse också kommer bli inlägg nummer 400.

5 kommentarer:

Anonym sa...

nää, ska du lägga av? jag älskar ju din blogg.

men jag blir väldigt nyfiken på vad som komma skall.


/Syrran

Anonym sa...

man blir ju nyfiken på de nya grejjerna du har på gång.
men ponchobloggen kommer saknas.

Anonym sa...

Tråkigt. Hade hoppats att du skulle blogga om mötet med The Boss! Men du verkar ha bestämt dig. Rest In Peace, eller vad det brukar stå på de amerikanska soldatkyrkogårdarna.

/david n

räven sa...

ska du banta????

Poncho sa...

Du är inte så dum du, Räven. Jag ser nu att jag lite ofrivilligt har lagt ut lite ledtrådar.