Slår Reinholdtzon Belfrage på fingrarna sedan 2007

23 november 2009

Ansiktsbehåring

Det går en dum reklam på TV. Eller, de flesta reklamerna är ju dumma men jag tänker på en speciell. För någon rakapparat.
De frågar om man gillar att låta bli att raka sig över helgen och om man gör det så ska man använda deras rakapparat för den rakar visst lite bättre än alla andra rakapparater som finns konstigt nog.

Hur som helst så har inte reklamen så mycket att göra med det jag sitter och tänker på just nu ändå. Det är bara det att jag gärna låter bli att raka mig över huvud taget. Om det inte hade varit för våra sociala konventioner som säger att om man ser ut som ett hemlöst Tjernobyloffer på kinderna så kommer folk titta konstigt på en.
Jag har alltså en inte alltför tät skäggväxt.
Just nu struntar jag dock i det för jag har inte rakat mig sen någon dag innan helgen och ser följaktligen lätt strålskadad ut.
Detta om detta.

Inga kommentarer: