Slår Reinholdtzon Belfrage på fingrarna sedan 2007

28 maj 2008

Everything must go

Idag när jag kollade igenom kommentarerna från de senaste veckorna såg jag att en anonym person skrev att Darcy spelar på Trästocksfestivalen i år.
Stämmer detta? Jag håller faktiskt koll på Trästocksutbudet men har inte sett till Darcy där än. Men så är det väl så att de spelar så gott som varje år ändå och att deras namn inte har blivit upplagt än.
Anonym får gärna återkomma med mer info. Och om det är någon annan som är intresserad av att åka upp så kan ni ju skriva en rad ni också.

9 kommentarer:

Anonym sa...

Tänk om det ändå var D'arcy! Då hade iaf jag följt med!

Anonym sa...

Ta bort lyteskomiken. Den är inte rolig.

Poncho sa...

Jag blir bara mer och mer förvirrad... Och D'arcy har ju mer eller mindre gått under jorden sedan Smashing Pumpkins lade ner senaste gången så henne lär vi inte se mer. Lite John Deacon över henne förutom att hon föder upp hästar och "började" knarka på allvar efter att bandet lade ner.

Anonym sa...

Lyteskomiken, den om handikapp-OS. Ta bort den. Det är inte humor. Snälla?

Poncho sa...

Nu är det någon som driver med mig... Den bilden är ju gammal som gatan. Och humor är precis vad det är.
Jag kan känna att vi är lite nära att hamna i det läget som bilden precis tar upp.
Men jag tar bort den. Jag har absolut inga problem med självcensur. Dessutom behöver jag spara lite plats här på bloggen.

Poncho sa...

Ok, men om den inte var rolig... har den ändå inte lite sanning i sig?

Anonym sa...

You tell me... du tog ju bort den.
/Hans Ericsson

Anonym sa...

Ps. Tack. ds.
/H.E

Poncho sa...

Ja, var så god. Skoj att du läser bloggen.
Men jag kan fortfarande tycka att bilden var ganska talande och lite smårolig.