Slår Reinholdtzon Belfrage på fingrarna sedan 2007

24 maj 2008

Max Power

Uppifrån, vänster till höger:

Max kom. Då såg han ut så här.

Nej, jag har inte snott pickelhuvan från Bismarck. Det är Lisebergstornet vi lyckades pricka in.

Så här såg Max ut efter att vi hade varit på bikershopen. Han köpte en röd scarfs också.

Utsikt över Sahlgrenska och lite längre bort Älvsborgsbron från mitt nya smultronställe. Om ni inte vet vilket det är så tänker jag inte säga det för jag vill inte ha ditt massa folk. Det är bra som det är nu.

Maximal utsikt!

Coola killen.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Max Power och Coola killen, vilket team!

David sa...

ser ut som det ljuva livet det där.

räven sa...

poncho på topp: "Om ni inte vet vilket det är så tänker jag inte säga det för jag vill inte ha ditt massa folk. Det är bra som det är nu."
och det gillar jag. det är lite som "dö inte i min lägenhet"

Anonym sa...

haha, jag vet var.

coola killar, ni två.


/storasyster

Anonym sa...

Ha ha, Bismark für alle. Kul att se dig på bönepallen, spättan!