Slår Reinholdtzon Belfrage på fingrarna sedan 2007

28 mars 2008

Dagen efter dagen före

Ja jag var ute igår och lät livet ha sin gång. Det drev med mig som vanligt och nu kan jag inte sova. Fast klockan är ju snart halv ett så varför sova?
En dagen efter ska helst tillbringas med en Nicolas Cage-rulle (idag blir det Snake Eyes igen, mest för att min namne Per på weirdscience snackar om den så mycket) och att ligga och fundera på vad man ska stoppa i munnen lite senare.
Jag måste gå och plocka ut biljetterna till Gais-Elfsborg idag också, eller var det imorrn?
Det ska bli skoj med allsvensk premiär live.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hörde Salzinger på radion idag. Var ett tag sedan faktiskt. Kul. Hyfsat kul, i alla fall. Så det så.

/dn

Anonym sa...

Hörde Salzinger på radion idag. Var ett tag sedan faktiskt. Kul. Hyfsat kul, i alla fall. Så det så.

/dn

Anonym sa...

Vet inte varför det blev två inlägg. Det kanske det blir nu också. Min dator - "it's alive!"

/dn