Slår Reinholdtzon Belfrage på fingrarna sedan 2007

08 mars 2008

Kom-ihåg-listan

Att göra under lördagen (klockan är i och för sig redan 05.35):
  • Påminna folk att läsa Emmelys blogg och då speciellt min kommentar angående hemkunskapen under "Gräsklippemanneninlägget".
  • Spela Lost Odyssey till döds.
  • Ha lagom mycket ångest.
  • Skriva ihop två krönikor.
  • Tjata med mig någon till att bota bakfyllan på O'Learys med öl, fotboll och en grym club sandwich.
  • Skicka iväg ett par trevare till GU om sponsring till vårat nystartade Korpenlag FC JMG.
  • Äta pizza.

3 kommentarer:

räven sa...

du har fått ett alldeles eget inlägg i min välbesökta blogg!

David sa...

Emmelys blog är lurig, jag har kollat den dagligen och inget händer, sen plötsligt var det typ 12 nya inlägg. Jag blev så överraskad och överväldigad att jag inte läst dem än. Får ta ifatt i helgen.

Hur är Lost Odyssey, hört ljumma betyg? Själv har jag ÄNTLIGEN köpt en dosa till så kan kan co-opa Gears of War.

Poncho sa...

Man tackar!
Lost Odyssey är ett lurigt spel. Till formen exakt som de Final Fantasy-spel Hironobu Sakaguchi gjort tidigare vilket kan tyckas lite fantasilöst. Men det funkar. Det blir aldrig långtråkigt eller monoton, mycket tack vare den tårdrypande historien som spelet bygger på. Det är ju en av Japans stora författare, Kiyoshi Shigematsu, som har skrivit den och kvalitén lyser verkligen igenom.