Slår Reinholdtzon Belfrage på fingrarna sedan 2007

09 augusti 2007

An 84 Sheepdog

Ja jag vet att jag skrev att jag inte skulle ha tid att skriva på ett tag men nu har jag det ändå så jag tänkte passa på att blogga om bilar faktiskt.
Trots att jag saknar körkort och egentligt intresse av det så kan jag inte låta bli att tycka att vissa bilar är ordentligt snygga. De ska vara så som jag vill ha mina kvinnor, lite kurviga och inte för långa. Haha! Nej men det är faktiskt sant.

Visst har man roligare när man inte tar saker och ting på så stort allvar? Det tycker i alla fall jag. Varje gång jag försöker så får jag ganska omgående en knäpp på näsan så jag är rätt nöjd med hur jag har det trots allt.
En kortsiktig syn kanske någon tycker, visst, men jag är ju också av den uppfattningen att man alltid kan äta en liten liten bit till.

Latten på Café Marmelad var utan tvekan den godaste jag druckit men jag är inte färdig med min kafferesa genom staden än...

Ikväll hoppas jag på Blue Pail Fever.

Vi hörs!
/P

6 kommentarer:

Anonym sa...

Volvo 66 är helt klart den snyggaste bilen, enligt mitt tycke.

Hoppas du får höra/se Mr. Edwards i afton då.

Anonym sa...

Ford Mustang årsmodellerna 1965-1967 är lungt de snyggaste!,

Poncho sa...

Ja det har du fasen rätt i Kalle! Kolla in bästa biljaktsscenen genom tiderna i filmen Bullitt med Steve McQueen. Han kör just en sådan Mustang.

Mr. Edwards var furiös! Men tyvärr spelade han inte en låt från den skivan du gav mig Jonte. Halleluja var bäst annars.

Anonym sa...

Poncho!

Vi testade förutom Kafé Marmelad, även Bar centro och Da Matteo. Båda dessa ställen var riktigt bra.

//J

Anonym sa...

Nöllers gör god latte.

Le Pain Francais gör också god lait som dessutom är riktigt varmt när man får det.

/CK

Anonym sa...

Denna sthlmssjuka kallad kaffe latte (eller vuxenvälling som ngn så vist benämnde det) har spridit sig som en jäfvla löpeld öfver vårt afvlånga land. Härom dagen såg jag till och med en same på tv som drack denna djäfwulens dryck. Var ska detta sluta frågar jag mig???