Slår Reinholdtzon Belfrage på fingrarna sedan 2007

23 augusti 2007

USA

Idag har jag varit hos tandläkaren och jag var inte rädd. Jag har utomordentliga tänder kom han fram till efter att ha mumlat de obligatoriska innebandyresultaten 1-8 och 7-7 och några till som jag inte uppfattade.

Om en vecka åker jag tillbaka till Göteborg för att inleda skolterminen och invänta hösten... alldeles ensam.
En bra sak är dock att jag bara kommer ha 100 meter till skollokalerna, och att lektion nu kommer betyda filmvisning i betydligt större utsträckning än tidigare.
Lost in translation är enligt uppgift första filmen vi ska se. Alltså en slapp Bill Murray, som tidigare i veckan gjorde en D.U.I. med en golfbil på Stureplan, och en läpputande Scarlett Johansson. Förstår inte riktigt uppståndelsen kring den filmen dock.

Here's looking at you, kid.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Klart vi vill ha Bill!!! Mer Bill till folket!!!

Anonym sa...

Blicken Per, inte läpparna…