Slår Reinholdtzon Belfrage på fingrarna sedan 2007

08 augusti 2007

Härifrån till evigheten

Avnjuter kvällen med ett par Entourage-avsnitt och lite Sunny Day Real Estate. Kanon.
Tänkte slänga upp mitt tredje inlägg för dagen bara för att jag misstänker att jag inte kommer att ha tid att skriva så mycket nu de kommande dagarna. Imorgon ska jag till Storan vid tolv-snåret och skaffa mitt festivalarmband. Efter det funderar jag på att ta mig ut till Mariaplan och Café Marmelad för att smaka deras latte, det lär nämligen vara den bästa latten i staden.
Sedan efter en lugn eftermiddag så ska jag mot kvällningen ta mig ner till Trädgårn för att avnjuta tre, förhoppningsvis, utomordentliga konserter. Ser mest fram emot Woven Hand som går på ca. 22.45. Vid den tiden har, om vi har tur, antagligen mina helggäster tagit sig till Göteborg, skaffat armband, tagit sig till Trädgårn och ställt sig bredvid mig (eller så går de kanske till Pustervik och lämnar mig i sticket, vem vet?).
Fredag, lördag sedan kommer fyllas med all möjlig musik. Jag redovisar närmare senare.

Vi hörs!
/P

4 kommentarer:

räven sa...

per!!! jag är nervös! jag är ingen van resare! jag är rädd för spårvagnar. och var ska jag göra av min stora väska om jag ska kolla på spelningar?? hjäälp hjälp. hoppas att man kan lita på att jocke och mats fixar alla detaljer...

Anonym sa...

Per!

Du har så fina prioriteringar. Jag fixar ditt nr av John-John så ses vi helt enkelt.

Vi har ju då tänkt att åka karusell ikväll...

//Johan

Anonym sa...

Jag är aningen afvundsjuk att du såg Woven hand. Tydligen kunde man se dem utan att ha köpt biljett till WOW och bara betala i dörren istället, men det hade ju inte jag fattat :(

Poncho sa...

Ja det stämmer. Men det fattade inte jag heller förrän dagen efter. Fast hela den grejen var en stor miss egentligen för på så sätt missade många med festivalbiljett flera klubbspelningar och det var inte 100% rättvist kan jag tycka.