Slår Reinholdtzon Belfrage på fingrarna sedan 2007

03 augusti 2007

I hate myself and want to dye my hair

Nej det vill jag ju inte egentligen men däremot klippte jag det idag. Eller rättare sagt så var det min frisörska som gjorde det.

Jag har, som den uppmärsamme har uppmärksammat, inte skrivit så mycket här på sista tiden och det beror helt och hållet på min något lynniga personlighet. Jag är något av en periodare när det kommer till nojjor och fobier. Är förtillfället inne i en fobi mot internet. De dåliga sidorna med fanskapet överskuggar just nu helt de goda och jag säger som min favoritdoktor, dr Cox, att om man tog bort all porr från internet så skulle det efter ett tag bara finnas en sida kvar och det skulle vara ett upprop för att få tillbaka porren. Det är ju fasen hemskt vad mycket skit det finns här ute. (Men gör nu inte som Masse och tolka detta som att jag kollar på porr hela tiden för det gör jag verkligen inte, tvärtom!)
Detta är dock inte den värsta fobin eller nojjan jag besitter. Värst är helt klart den sjukliga rädslan för att skada mina handleder jag får ibland. Det kan gå så långt att jag måste stanna hemma i fosterställning med händerna ihopvridna i knät. Sjukligt var ordet.

För övrigt så står det mer och mer klart att jag måste åka tillbaka till Göteborg ganska snart.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Rädd om handlederna? Bah!!! Du som flöjtat så mycket i dina dar!!!

Poncho sa...

Ska du säga... Herr Ostbåge! ;)