Slår Reinholdtzon Belfrage på fingrarna sedan 2007

20 augusti 2007

Sexblogg Gruppsex Sex... Elvis

Har precis lagt upp min blogg på bloggportalen.se och då de fyra orden i rubriken är de fyra mest sökta där så drar jag inte från att utnyttja folks perverterade sinnen för lite extra publicitet. Cyniskt kanske men that's showbiz!

Annars kan jag tala om Facebook. Står i nyheterna idag att sidan kostar företag miljarder när deras anställd hänger på "Lunarstorm för vuxna" istället för att jobba. Själv ska jag förresten inte säga något för jag hänger där rätt mycket själv. Dock har jag inget jobb...

Vi ses!
/P

3 kommentarer:

David sa...

Oj, sökte på gruppsex och hamnade här!
Ang facebook sitter jag mest och rodnar över compare me-grejen. Nästan pinsamt egopeppande att ha hundra procent på "kinder", "rather go on a date with" och "rather have dinner with". Sen är det väl för att man ställts emot Adolf Hitler i samtliga fall, men jag blir ändå sugen på att bjuda någon på middag och vara otroligt charmant för att leva upp till det.

Vad säger du Poncho, är du hungrig?

Poncho sa...

Jag är alltid hungrig!

Anonym sa...

Det finns alltid rum för lite till.