Slår Reinholdtzon Belfrage på fingrarna sedan 2007

17 augusti 2007

Slobodan

Läste intervjun med Alex Schulman i Barometerns nöjesbilaga idag och jag kan inte säga annat än att jag har omätliga mängder respekt för den mannen. Han har verkligen uppnått vad som närmast kan kallas min dröm. Att ha Sveriges mest lästa blogg och dessutom vara så hatad av så många. Nu ser jag tyvärr att chansen för mig att åstadkomma det Alex har gjort är ganska liten då vi har så vitt skilda förutsättningar men det kommer inte hindra mig från att försöka dock. Det var ju det där med hoppet.

Vi ses!
/P

2 kommentarer:

Anonym sa...

Haha! Han är älskad av många också. Och jävligt vass.

Du mnisade en sjukt bra Timbuktu-konsert igår.

CK

Anonym sa...

Det är bara till att attackera feminsmen och vara emot det sk "mångkullturella" samhället, så ska du nog se att du blir hatad så att det räcker och blir öfver!!!