Slår Reinholdtzon Belfrage på fingrarna sedan 2007

12 november 2007

Avvänjning

Jag är i inledningen av en av mina "avsky-internet-perioder". Det finns absolut ingenting med det som är bra just nu. Det är rent vansinne. Jag har till och med börjat titta snett på TVn.

Detta belyser det faktum att jag behöver en hobby, en hobby eller en flickvän. Jag är öppen för förslag. En del skulle väl säga att det är samma sak.

Men ta nu inte det här på ett sätt som gör att ni slutar kolla efter uppdateringar. Jag kommer antagligen blogga på som vanligt.

Till slut kan jag säga att det är jäkligt kallt här. Minus ute och bara dryga 17 grader inne.

2 kommentarer:

David sa...

Det är ju något med nätet, det finns ju egentligen inte allt det här man lägger tid på. Man borde lära sig måla eller skriva en bok eller gå en språkkurs och träffa folk.
Bygga nånting.

Det underlättar ju inte flickväns-jakten heller. När de frågar om vad man gör med sitt liv så låter aldrig "msn, bloggar, slösurf, tanka och se tv" bra.

Tänk när strömmen går i fel serverrum och allt man gjort på nätet försvinner. Ungarna kommer kolla på sitt arv och undra vad fan jag var för en lodis! Nu har du stirrat upp mig oxå.

Imorrn är det jag som skaffar en riktig syssla.

Anonym sa...

Ditt golv är det kallaste golv jag någonsin satt mina fötter på, så jag kan tänka mig att det ligger rimfrost på det nu när det är så kallt ute.