Slår Reinholdtzon Belfrage på fingrarna sedan 2007

27 november 2007

Tupac vs. Biggie

Ja det är ju kul att man kan engagera folk i en tid som denna. Att det sedan rör frågor som feminism, manlig intelligens och internet-beefar är ju en annan sak.
Det var aldrig min mening att skapa någon som helst diskussion med det senaste inlägget. Herregud, det var ju inte ens det minsta intressant!

Men nu vet jag vad ni går igång på. Kanske kan ni i framtiden vänta er kvällstidningsrubriker i stil med "Kvinnor - behövs de?" och "Man dog på öppen gata - tänkte" här.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Härliga rubriker!!!

Anonym sa...

David, känner du dig som Tupac eller Biggie?

David sa...

Hm, egentligen är jag ju weezy Baby, men Tupac har inte en chans mot biggie så jag tar honom.

That's how it is, my shit is laid out
Fuck that beef shit, that shit is played out
Y'all got to go, all I make is one phone call
All y'all dissapear by tomorrow

(från what's beef, klictra ihop länken 2 listen)

http://www.esnips.com/doc/
bf840b56-4c6f-4267-845a-afd64ce632a3/
notorious-big---whats-beef

räven sa...

jag känner mig i alla fall som 50 cent

Fröken sa...

Visa din livmoder, bitch!