Slår Reinholdtzon Belfrage på fingrarna sedan 2007

04 november 2007

Hi, I'm Kylie Minooouuuge

Den här hemtentan jag håller på med suger liksom musten ur all annan skrivarlust. Inte för att den är speciellt jobbig men ändå, när man är tvungen att göra något blir det inte lika roligt.

Dessutom peppar jag hela tiden för nästa helg som ska tillbringas i Skåne, extra svårt att koncentrera sig då.
Men kanske är räddningen nära, Seattle Seahawks NFL-säsong så här långt är på väg ner från webben. Ett välkommet avbrott från tråket känner jag.

Innan dess måste jag dock gå och handla.

Tillagt klockan 18:19. Jag ser Dexters Ice Truck Killer i något bilprogram på TV4+. Lätt bisarrt.

1 kommentar:

Anonym sa...

Mmmm, den där tentan sög musten ur mig också!!! Ice-truck-killer i ett bilprogram? Vad gör han där? Rekomenderar bilarna med bästa kylskåpet eller? :)