Slår Reinholdtzon Belfrage på fingrarna sedan 2007

23 november 2007

Det är lite ensamt utan dig

Sitter trött efter en dag med näsan i böckerna. Jag ska nog få iväg den här tentan också till nästa vecka.
Lite uppgiven och ensam men fortfarande ganska nöjd och glad, så som jag är för det mesta. Varför inte?

Jag gjorde USA Todays presidentkandidatstest igår. Inledningsvis var jag lite orolig för att jag skulle hamna i knät på någon torr gammal republikan men de farhågorna visade sig vara oberättigade då förste republikan, Tom Tancredo, kom in på åttonde plats. Topp tre var hur som helst, Rep. Dennis Kucinich, Sen. Barak Obama, Gov. Bill Richardson. Hillary och John Edwards kom på delad femteplats en bit efter.

Just nu vill jag att FA ska ringa upp mig och erbjuda mig jobbet som förbundskapten i England.

Jag lyssnar på Logh och jag antar att det inte gör mig piggare direkt.

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag kan väl vara en het kandidat för att bli USAs nästa president? Jag ska ju ändå bevista landet i tre veckor snart.