Slår Reinholdtzon Belfrage på fingrarna sedan 2007

19 november 2007

Sexyback

Ah, ljuva trista gråa vardag. Tillbaka i ekorrhjulet från paradiset, helt utan varje tillstymmelse till bekymmer. Tillbaka på ruta noll och jag älskar det.

Det är ett av mina allra största intressen här i livet, att spankulera runt i min lägenhet och filosofera och bara ta det lugnt.
Resonera kring saker och ting som gör mig upprörd eller glad och slutligen komma fram till att jag hade rätt från början. Att ha låtsasdialoger med folk i fantasin (nästa gång du träffar mig och vi pratar om något så har jag redan haft det samtalet minst en gång tidigare). Att kunna ge mig själv tid att laga mat varje dag och att sitta ner och äta den. Att inte behöva svara på allt eller inför någon.

Om ni vet något "eremit-test" på nätet så får ni gärna tipsa mig om det. Man vill ju gärna ha det svart på vitt.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Du har en jäkla fördel om allt skulle gå åt helvete och du skulle bli ensam kvar på jorden... du och dina låtsaskonversationer skulle få fritt spelrum då.

Fröken sa...

Jag kan göra ett louisetest om det skulle vara något! det skulle också bevisa en hel del... Fast det är klart, du skulle säkert tiga ihjäl det! =)

Anonym sa...

Blev det nåt äpplemos?

CK