Slår Reinholdtzon Belfrage på fingrarna sedan 2007

30 november 2007

How do we sleep while our beds are burning?

Klockan är 05.55 och jag kan inte sova. Dock är det inte för att min säng brinner, snarare tvärtom. (Var det han som blev minister nu förresten?)

Jag är lite sur på kurslitteraturen, som vanligt alltså. Det är helt befängda texter vi tvingas läsa. Spretiga saker som pekar överallt och ingenstans, samtidigt.
Jag har ingen lust att läsa, jag har ingen lust att göra någonting utom just att ligga ner och sova men naturligtvis är det det enda jag inte kan. Jag skulle behöva lite hjälp tror jag.

Ashley Williams är dock en liten ljusglimt. Sådär härligt fördomsfull, oPK och uppkäftig som kvinnor bara kan vara på film. Det gillar vi.

Nu ska jag fasen sova en stund!

För övrigt har pannbandet åkt fram igen.

1 kommentar:

Anonym sa...

Ha ha ha, pannbandet var ett tag sedan jag såg. Det klär dig!!!