Slår Reinholdtzon Belfrage på fingrarna sedan 2007

31 juli 2007

Månadssummering

Så var då juli slut och glider så sakteliga över i augusti. Ledordet för gångna månad blir nog regnuppehåll. Och då menar jag inte att det var regnet som gjorde uppehåll utan allting annat.
Under tiden sysslade jag med det här:Ja nog var det minst lika bra som vilken sportbar som helst men jag hade inte sagt nej till att vara mer utomhus.
Juli bjöd också på ett par större fester. BWF och Emmabodafestivalen. BWF har jag redan skrivit om och i Emmaboda var jag bara en dag i år så där hann inte så mycket hända, dock träffade jag gamla goda vänner som jag inte sett på länge (Pontus, Max och Therese) samt ett par nya förhoppningsvis.
Nu så här de sista timmarna på månaden har jag börjat känna mig mer och mer rastlös. Det kan till och med vara så att jag längtar till Göteborg. Nästa vecka åker jag tillbaka för en kortare visit över Way Out West. Vi får se då om jag kan lugna ner mig.

Vi ses!
/P

5 kommentarer:

räven sa...

Jag har lagt märke till att du har namnsdag idag Per så, Grattis på namnsdagen!

Poncho sa...

Tackar ödmjukast!

Anonym sa...

jag glömde den, kom på det idag....lite sent kanske?
grattis i efterskott iaf.!

Anonym sa...

nu glömde jag namnet...

Anonym sa...

FM iz da shit!