Slår Reinholdtzon Belfrage på fingrarna sedan 2007

01 december 2007

Touch of evil

Förra veckan blev en kvinna överkörd av spårvagnen här utanför, idag blev en mördad bara två kvarter bort. Det händer hemska saker i lilla Landala ska ni veta. Men märker jag något av det? Nej då, jag sitter så skönt och tryggt i min gröna fåtölj.
Fåtöljen har fått lite av en revival på sista tiden, den är utan tvekan den skönaste delen i min lägenhet. En fin gammal sak som jag hittade på Vågen för 50 spänn. Det fanns en likadan i butiken som förut låg på samma gata där Karin bor och den kostade, om jag minns rätt, nära 2000, eller om det till och med var 3000. Hur som helst är jag väldigt nöjd med den.

Nej nu ska jag se om det inte går att få lite "shut-eye" så att jag kan "wrap my head around" de där jäkla böckerna imorgon. Sorry, snöade in lite på engelska "quotes" där ett tag.

"O Captain, my Captain"

Inga kommentarer: