Slår Reinholdtzon Belfrage på fingrarna sedan 2007

11 februari 2008

Dresscode

Jag impulsåkte hem till Bergkvara i fredags, eller nästan impulsåkte i alla fall. Det var tänkt att jag skulle åkt nästa helg men när jag upptäckte att det körde ihop sig med skolan och grejer så var jag inte sen att ändra mina planer. Sådan är jag, flexibel och go'. Ibland.
Men imorrn åker jag tillbaka hem till Göteborg.

Idag intervjuade jag en massa folk över telefon. Det gick en anings lättare än de skräckexemplen jag maniskt hade kokat ihop i min överspända hjärna. Jag fick de citaten jag behöver så nu är det bara att börja fabricera nyheter.

Om det är någon som sitter och tänker på att det var länge sedan han eller hon var i Göteborg eller att det var länge sedan han eller hon gav en present till Per eller bara väntar på ett tillfälle att vara lismande snäll mot Per så kan jag säga att jag kommer hålla min dörr öppen nästa lördag (den 16:e) med anledning av dagen efter, min födelsedag. Kom och träng i min lilla etta! Först till kvarn och sånt. Jag bjuder på soppa och sockerkaka.

1 kommentar:

Anonym sa...

låter trevligt. syster yster och nurse betty dyker upp och kanske har med sig en lismande present.

/Syster