Slår Reinholdtzon Belfrage på fingrarna sedan 2007

13 februari 2008

Imorrn är det Alla hjärtans dag

Idag satt det små post-it-lappar i hissen med lika små meddelanden. Don't buy any pink shit och Får alla vara med? Väldigt arty så men jag tyckte det var väldigt vackert.
Som en av dem som faktiskt inte får vara med var det rätt trösterikt att se de små gula pappersbitarna lysande där i hissen.
Bättre lycka nästa år antar jag.

Kan också säga att den här grejen på lördag är framflyttad till söndag.

6 kommentarer:

Anonym sa...

för oss som får vara med handlar det inte om att få, det rör sig om ett måste. inte från den andres sida, utan omvärden. som att dricka sirap- hela upplevelsen. förlåt att jag klagar, men det behövdes.

räven sa...

jag får men jag vill inte! alla hjärtans dag är djävulens dag. ett hån mot par såväl som singlar.

David sa...

Jag vill inte ha alla med, verkligen inte.

Anonym sa...

alla hjärtans dag är kommersiellt skit, en lögn som bara lata människor går på. varför? därför att de inte orkar anstränga sig resten av året...

varför är grejen på lördag framflyttad?

/syster

Poncho sa...

Jag blev bortbjuden.

Anonym sa...

tack david. min seinfeldskadade hjärna börjar få svårt med att skilja de nämnvärda problemen från de obetytliga.