Slår Reinholdtzon Belfrage på fingrarna sedan 2007

04 februari 2008

Sliding doors

(För att vara först ut med uppgifterna hade jag inlägg skrivna för båda utgångarna i matchen igår. Jag tänkte jag skulle publicera det andra inlägget också, mest för att jag tycker det är ganska roligt men också lite för att illustrera min ilska när Patriots gjorde 14-10. Matchen slutade dock fortfarande 17-14 till Giants.)

Jag kopplar Patriots med fascismens allra mörkaste sidor. Ren ondska har vunnit Super Bowl 2008. Detta trots en ofattbar underskattning av Giants. Hoppas åtminstone att det blir Welker som vinner MVP:n och inte überführern själv Tom Brady, världens mest ariske idrottsman.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Imponerande! Reread Rewritten Re:Poncho-redaktionen förtjänar en hyllning. By the way, vårt Guitar hero band namngavs som en hyllning till dig. "Chefen of Lender".

Poncho sa...

Haha, ja det är ju kul att man kan roa någon. Och det där citatet får jag väl leva med ett tag även om det var taget en aning ur sitt sammanhang.

Anonym sa...

Det är ju lätt det bästa citatet!

Poncho sa...

Visst det låter ju rätt roligt, men ni förstår väl vad jag menade? Dessutom vill jag inte vara där allt händer heller, det intresserar mig inte. Jag sitter hellre runt hörnet och läser om det på nätet.

Anonym sa...

Absolut, det är ju därför det är klockrent, mitt i prick