Slår Reinholdtzon Belfrage på fingrarna sedan 2007

20 februari 2008

Jag, jag, jag

Jag är en otroligt vanlig man. Enkel till döds. Detta trots mina mer eller mindre desperata försök till orginalitet och komplexitet. Jag gissar att man kan se vad jag tänker och vad jag gjort den senaste veckan bara genom att se min skugga.
Egentligen har jag inga problem med det. Fast just nu är det si och så med det där. Jag fick för mig att jag skulle lugna ner mig lite och skaka av mig ett par grejer som inte var bra för mig men så kom jag på att jag redan tar det ordentligt lugnt och att jag inte har något att klaga över.
Jag har helt inga problem med att vara vanlig förrän jag börjar tänka på det. Men jag gissar att jag inte är ensam om just det heller. Det är antagligen rent av vanligt.

2 kommentarer:

David sa...

Jonsson är ju nästan lika vanligt som Svensson. Dessutom är "komplex" bara ett sätt för jobbiga människor att förklara sin jobbighet.

Poncho sa...

Ja man borde fasen heta Zander så man vore åtminstone lite ovanlig på något sätt.