Slår Reinholdtzon Belfrage på fingrarna sedan 2007

06 februari 2008

Kylling

Kvällens vard är förberedd. Kycklingen är skuren och lagd i marinad (mängder av chili, tomat, en lime och min speciella marinadingrediens grädde, grädde är förresten min specialingrediens i allt).

House har inte bara haft säsongspremiär här i Sverige utan även i USA har det dragit igång. Tre avsnitt in på andra delen av säsong fyra och allt är som vanligt. Bra så men jag börjar undra om det verkligen räcker?
Jag verkar ha släppt Heroes och Dexter helt och nu är det bara FNL (jag var en hårsmån från att ta till lipen efter senaste avsnittet) som är givet bredvid House (Scrubs har inte dragit igång än). En bubblare på TV-listan är Jericho som nu är tillbaka med en andra säsong (allvarligt talat, vilken är den största katastrofen i den serien? Alla bomberna eller Skeet Ulrich frilla?)

Nu kollar jag på Top Model . Det är repriser vad jag förstår för jag vet redan, något oväntat, vem som vann den säsongen.

Ikväll är det fotboll. Det ska bli fint med het kyckling och kall öl.

Får tacka Jonte också för de utmärkta tipsen i informationssökning.

Inga kommentarer: