Slår Reinholdtzon Belfrage på fingrarna sedan 2007

04 februari 2008

The Incredibles

New York Giants är Super Bowl-mästare 2008! The biggest upset ever! Med en otrolig sista drive och en strålande perfekt genomförd match, speciellt i defencen, stänger de ute ett snopet New England Patriots från den perfekta säsongen som i och med detta trots allt inte kan kalla sig bättre än 1972 Miami Dolphins.
Rättmätig MVP är för mig Eli Manning som dominerade med ett lugn som man aldrig hade kunnat tro att han besatt. Men egentligen är det som sagt tack vare defencen som de står som segrare.
Jag tror att Brady och Patriots redan hade uppgett ringstorlek och helt enkelt tagit ut segern i förskott. Sådant lönar sig aldrig.
Det finns lite rättvisa i världen ändå.

2 kommentarer:

David sa...

Fantastisk match, och Manning visade att han inte är en Grossman. Men varför, vaaaaaarför tippade jag inte?

Poncho sa...

Varför tippade jag inte mer? Nu vann jag bara en hundring.