Slår Reinholdtzon Belfrage på fingrarna sedan 2007

27 april 2008

Glassmaskinen

Just det, det glömde jag att nämna. Reinholdtzon Belfrage var ju på Styrbord Babord. Min nemesis, min Spökplump. Men han vet inte om det.
Killen måste ha gått ner sjukt mycket i vikt för senaste gången jag såg honom var han direkt pluffsig. Lite som jag är nu med andra ord. Damn! Han ligger en upp på mig där!

Men förresten? Vad är grejen med Styrbord Babord? Okej, stället lutar redan innan man tryckt i sig alla de där ölen och det är ju tufft. Men dansgolvet är bland de sämsta jag någonsin varit på. Litet, usel musik och som om inte det vore nog så har de en rökmaskin där också. RÖKMASKIN! WHAT THE FUCK? Lite för mycket högstadiedisko från 90-talet för min smak.
Det roligaste med gårdagen var att så många från klassen slöt upp.

Tacka vet jag Nefertiti. Där får man sig lite riktig dansmusik till livs i alla fall. Om man nu pallar med kön.

3 kommentarer:

David sa...

Jag gillar kön, men brukar inte få se dem redan på dansstället, ba dam pish!
(kom igen, det är ju sån humor ni har där i götet!)

Poncho sa...

Ja det är sant. Bästa skämtet igår var ju "Inga britt" när vi snackade om att Fridas pojkvän var britt... Ja man måste nog ha varit där för att inse hur roligt det var.
Men ju långsöktare desto roligare är det. Och om det inte ens är korrekt svenska är det dödsroligt.

Anonym sa...

Observerade Belfrage på båten igår också. Fick lite nära-kändis-upplevelse och var tvungen att småstirra. Kul att du nämnde din inställning till rökmaskin och sedan så fanns det en på plats. :)