Slår Reinholdtzon Belfrage på fingrarna sedan 2007

19 april 2008

Vi vann visst, vi smålänningar!!

HV 71 vann SM-guld efter en fjärde raka vinst mot Linköping. Jag älskar det! HV må vara det lag i Elitserien som är mest värda att vinna guldet!
Det är i och för sig en grej med Linköping. Nu kan jag ju inte säga allt för taskiga grejer om laget eftersom jag har släkt som bor där. Men jag kan säga att Linköping inte är redo för vad det innebär att bli mästare. De har ingen historia av att vara det. De har ingen historia i klubben över huvud taget. Någonstans har det gått lite för fort.

SM-guld till HV! Jaaa! Guldet har kommit hem till Småland igen! Det bästa av allt. Småland är faktiskt bäst.

3 kommentarer:

räven sa...

SMÅÅÅÅLAAAND TJALALALALAAAA! nu är jag full. tack och hej.

ps. det här är min favoritblogg. när den inte handlar om sport.

David sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
David sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.