Slår Reinholdtzon Belfrage på fingrarna sedan 2007

02 april 2008

Jag är göteborgare!

Jag "kom på" den bästa ordvitsen jag hört någonsin. Jag bjöd på lite vickning med dip igår under pokerkvällen (förutom det öppna kylskåpet) och dipsmaken var Holiday.
Idag kom jag på det här: Det är en omskakande smak Holiday ([håll-i-dig] sagt på göteborska). Jag skrattade så att jag var tvungen att lägga mig ner på köksgolvet.
Vad säger det om mig? Har jag blivit göteborgare eller var jag bara väldigt trött?

4 kommentarer:

Anonym sa...

Få se nu. Marcus, Ramin, Micke, Peter. Lika bra att lära sig framtidens ledarskribenter på en gång. Nej, jag inte glömt dig, PJ. Men du ska ju bli korre i Washington!

/dn

Poncho sa...

Ja tack.

David sa...

Haha, genialiskt!

Anonym sa...

eller bara fucked up? :)
du kanske ska ta över på spåret efter Ingvar O ?