Slår Reinholdtzon Belfrage på fingrarna sedan 2007

04 juli 2007

I valet och kvalet

Jag vet att jag har sagt att jag ska åka till Emmabodafestivalen men nu börjar jag vackla. Är inte riktigt säker på hur många av mina bekanta som har tänkt åka och banden får mig ju inte så exalterad som de borde. Timo Räisänen och Shout Out Louds som kanske är de som lockar mest kommer ju också till Göteborgs-festivalen Way Out West som jag är hundra på att jag kommer köpa biljett till.
Sen har vi ju det där med vädret också, kommer säkert regna. I Göteborg slipper jag ju tälta som tur är, vet inte ens om det går.
Vidare så finns ju den där diskussionen om att man kanske är för gammal för festival. Det är ju i och för sig bullshit. Man kan aldrig bli för gammal för att ha roligt!
Och så här kommer det antagligen fortsätta ett tag. Ska jag, ska jag inte? Jag återkommer.

Jag kommer också återkomma med mer om Way Out West lite senare. Sveriges hetaste festival på mycket mycket länge.

9 kommentarer:

Anonym sa...

Du glömde nämna att Dinosaur Jr kommer till emmaboda. Det borde ju vara värt att beskåda.

räven sa...

du ska till emmaboda!!!! hur kan du ens fundera på nåt annat??

David sa...

Ja jag bangar ju emmaboda i år, men way out west har jag dregglat på ett tag, kanske årets hetaste svenska festival-lineup. Ska man dit tror jag man kan skita i resten. Sen är det ju emmabodastämningen men lets face it, senaste åren har den mest funnits i fantasin medan man huttrat i regnet.

Anonym sa...

Lady Sov spelar ju på way out west...det väger ju tungt!

David sa...

Lady Sov, Go! Team, Lily Allen (fråga om jag får chans på henne!)och Kanye. Det var ju tom att man blev avis när man såg reklamen i hultsfredsprogrammet, man satt och ville dit istället.

Anonym sa...

Kommer Manu Chao kommer jag! blir det rassle blir det endast lördagen då Dinosaur jr ska spela. så jag är med per, way out west!

räven sa...

Gör som Jocke och jag - vi tar både emmaboda och way out west! varför ha kul bara en gång när man kan ha kul två gånger???

Anonym sa...

Aight Poncho!

Wayoutwest is the shit. Jag ska dit med en kompis, dock så kan tyvärr inte Stina.

Tack för senast!

Anonym sa...

Kom lille katt till emmaboda. jag har väntat på radioteatern och kalles camp nu och nu får du icke svika! du vill väl inte kallas för judas resten av ditt liv? va? va?