Slår Reinholdtzon Belfrage på fingrarna sedan 2007

05 juli 2007

Paus

Sitter och jobbar med kommande bildinlägg från svensexan den 16/6. Nu är han ju gift, brorsan, så nu gör det ju inte så mycket om jag visar dem... hehe! Nej det gick ganska städat till om man tänker på det.
Under tiden jag gör det så lyssnar jag hur som helst på Erykah Badu som är en av dem som kommer till nedan länkade festival Way Out West och jag kan säga att det svänger ordentligt! Kom igen Jazzkatten, det svänger ju! Släng er i väggen Mary J. Blige och Alicia Keyes eller vad ni nu heter.

Ja detta var ett litet pausinlägg för bilderna drar ut på tiden känner jag. Inte världens bästa system för bilduppläggning heller här på bloggen...

Vi hörs!
/P

4 kommentarer:

Anonym sa...

Terve pausi-lintonen. Finska för Hej din pausfågel. Jag har också paus...ska spela med Ginger Trees om en timma, i ett efvigt regnande Borås. Usch å fy! Du ska vara glad att du lämnat denna stad.

Poncho sa...

Jaha du... just nu tror jag inte det spelar någon roll var man är. Regnar så gott som dygnet runt här i Bergkvara också (även om det varit lugnt ikväll). Såg väderleksrapporten idag och enligt den så ska ni få det finare där borta i väster medan det ska regna i tio dagar i sträck här (med undantag för måndag tydligen).

Anonym sa...

lägg upp bilderna på bilddagboken och skriv länk här, kan tänka mig att det är lite smidigare, men det vet du nog redan

Poncho sa...

Ja så kan man ju göra. Det har jag faktiskt inte tänkt på. Det är ju mycket lättare. Det gör jag senare ikväll.