Slår Reinholdtzon Belfrage på fingrarna sedan 2007

13 september 2007

Bayerska bombnedslaget

Jag har lite brist på motivation när det kommer till att skriva inlägg här just nu. Det finns andra saker för tillfället att förfölja som är viktigare så ni får ursäkta om det inte blir uppdaterat så ofta.

Dock fick vi i uppgift i skolan att fundera på vår största filmupplevelse och jag tänkte jag även skulle dela med mig av den till er. Så det är väl nästa inlägg kanske.
Den som lever får se.

Vi hörs!
/P

1 kommentar:

David sa...

Ponch! Jag måste komma med dagens tips. Har du sett Californication? Ny serie på Showtime, med Duchovny i huvudrollen som en alkad författare med skrivkramp, som försöker hantera sin dotter, tjusa sitt ex och ligga med allt som rör sig.
Såg piloten igår, dialogen är i toppklass och skådisarna (speciellt duchovny och hans ex) är i grym form, kan bli en av höstens toppar om det håller i sig.
Tanka vetja!