Slår Reinholdtzon Belfrage på fingrarna sedan 2007

01 september 2007

Poolparty

Liverpool imponerade idag när de krossade Derby hemma med 6-0. Detta trots att både Carragher och Gerrard satt på läktaren. Laget visade upp en enorm offensiv som svaga Derby inte kunde göra något åt.
Jag ser fram emot en strålande säsong.

Idag var jag på Bar Centro och tog mig en latte. Den var god men inte strålande. Just nu ligger nog da Matteo överst på latte-listan.

Imorrn spelar Jontes Ginger Trees som sagt. Ska bli spännande.

Vi hörs!
/P

1 kommentar:

David sa...

FIFA 2005 är förmodligen mitt favoritspel genom tiderna. Efter att ha vunnit Allsvenskan ville jag bort, och valde ett jobb i en liten engelsk klubb utanför högstadivisionen. Jag gick på loggan, dålig som jag är på engelska klubbar, och det blev en med ett får på.
Jag tog upp Derby i Premier League och etablerade dem som ett högre mittenlag innan jag drog vidare till Real Zaragoza.
Att de nu är uppe i PL gör mig glad, och jag hoppas att de kan visa er allihop, som de gjorde under min ledning. Kämpa på sheeps!