Slår Reinholdtzon Belfrage på fingrarna sedan 2007

23 september 2007

Elsa

Hade en utomordentlig känsla idag på morgonen. En sådan där känsla som bara fortsätter att ge och ge och som varar hela dagen trots diverse stötar på vägen. Kände mig skitsnygg när jag gick genom staden i min hawaiiskjorta trots att det var söndag.

Herr Wallin och jag fikade på Fröken Olssons innan han åkte hem. En latte naturligtvis. Nu är det bara ett ställe kvar innan jag publicerar min topp 12.

Till slut vill jag meddela att ännu en av mina goda vänner har tagit steget ut i bloggosfären. Louise finns numera på bloggen Fröken, och hon gör det bättre än många andra. Hon finns också i min länklista från och med nu.

5 kommentarer:

David sa...

Varför heter inläget Elsa? Jag trodde för en sekund att det var hon som börjat blogga. Korr-Elsa!
Det hade varit skrämmande.

Poncho sa...

Grundtanken är att titlarna inte ska ha något med inläggen att göra alls utan vara helt tagna ur luften. Nu vet jag att en del titlar har väldigt mycket med inläggen att göra men det ska bli ändring på det. Det var inte Korr-Elsa jag tänkte på heller. Fasen, det namnet är ju helt förstört för er nu ju... Tänk om ni skaffar barn och era eventuella fruar är fast beslutna om att döpa barnet till Elsa, vad gör ni då?

Anonym sa...

Dödar våra fruar?

David sa...

Jag hytter med näven åt frun och ropar "Har du en svag muskel mellan öronen eller?!"

Anonym sa...

slapp muskel...