Slår Reinholdtzon Belfrage på fingrarna sedan 2007

19 september 2007

L'art pour l'art

Jag tycker bara om saker och ting som jag kan känna igen mig i eller på något sätt identifiera mig med. Allt annat intresserar mig inte det minsta. Och med saker och ting menar jag precis allt, mat, tv-serier, människor, vädret!
Jag tycker inte om nya saker, luriga maträtter eller människor jag inte träffat förut och det är inte mitt fel utan deras. Därmed inte sagt att jag inte kan ändra mig.
Jag behöver egentligen ingen mänsklig kontakt och jag skulle kunna leva hela livet på korv med bröd om det är möjligt men jag väljer att inte göra det för att jag kan, för att jag tycker om mina vänner och för att kycklingsatay är jäkligt gott.

Ett lätt förvirrat inlägg kan tyckas, jag vet att jag gör det. Men det är ju hyffsat sant. Ett inlägg för sin egen skull. Precis som hela den här bloggen.

Inga kommentarer: