Slår Reinholdtzon Belfrage på fingrarna sedan 2007

03 september 2007

Göteborg har blivit kallt

Igår spelade då alltså Ginger Trees Jord här i stan. Musiken var stabil vilket man inte kan säga om lokalen. Jag hade fått för mig att Jord var ett ok ställe men det var det verkligen inte. Förskräckligt.

Idag slösade jag bort cirka två timmar genom att stå och stirra på fel hylla i biblioteket också. Jag vill dock skylla ifrån mig och menar att det är bibliotekets inkonsekvens i katalogiseringen som är problemet.

Imorgon börjar skolan. Jag gick till skolbiografen idag och kollade läget. Det såg bra ut. Först ut är som sagt Lost in translation.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Du som pluggat biblioteks- och informationsvetenskap borde ju hitta som fisken i hafvet på ett bibliotek. Skäms!!!

Poncho sa...

Ja men det är ju det jag menar! Jag stirrade på "rätt" hylla men det var ändå fel! Inte mitt fel!