Slår Reinholdtzon Belfrage på fingrarna sedan 2007

30 september 2007

Vätternrundan

Jag tog bort Virtanen från länklistan. Han och hans redaktionsmedlemmar höll helt enkelt inte måttet. Alldeles för mycket trams till och med för min smak.

Däremot vill jag påpeka att Alex Schulman verkligen kan skriva blogg. Han är väldigt medveten om det själv också och det gillar vi ännu mer.

Till sist vill jag försvara min egen blogg. Jag har fått klagomål på att jag skriver för långt om ointressanta saker och att har en taskig styckeindelning över lag. Till dessa personer vill jag säga, eller faktiskt så har jag redan sagt det direkt till dem: Gå en svenskakurs för bövelen! Och vilka är ni att bestämma vad som är intressant eller inte på min blogg?

4 kommentarer:

David sa...

Håller med, inte i närheten av hans gamla blogg.
Och Malte har oxå tappat, han sitter i nån skrivarlya i Berlin han vunnit en månad i på stipendie, och bloggar knappt. En litteraturblogg som inte uppas under bokmässan är väl så gott som död.
Schulman kan formen, han fattar hur det funkar.

Annars är det här mina nya favorit, substans och stil! Poncho Power!

Poncho sa...

Tack mannen! Wööörd!

Anonym sa...

Ja stå på dig bara Poncho.

Annars är visst Magnus Uggla en jäfvle på att blogga.

David sa...

Och nu lägger Schulman ner sin blogg