Slår Reinholdtzon Belfrage på fingrarna sedan 2007

03 oktober 2007

Ben Folds och hon författarinnan som mest skriver skräp

Ibland gillar jag verkligen hur jag är. Andra gånger göra jag det inte alls. Jag gör det ju inte direkt enkelt för mig antar jag men det är det enda sättet jag känner till. Som tur är är det förstnämnda här mer frekvent. Dock är inte fallet så just nu.

Undrar även över vad som var basen i dressingen som jag hade på salladen till lunchen idag. Skulle även tycka att det var en bra idé för människan att lära sig telepati. Men tror att det hade motarbetats från vissa håll.

5 kommentarer:

David sa...

Get out of my head!

Fröken sa...

Det krävs dalar för att bergen skall bli berg! Dessutom är jag övertygad om att telepati skulle förstöra alla reltioner oss människor emellan, man ska akta sig för önskningar.

David sa...

ang det första stycket så är jag ofta missnöjd med hur jag är, men det är väl det som gör att man strävar efter att bli bättre. Folk som går runt och är nöjda med sig själva hela tiden har nog ofta fel.

Om Aaron Sorkin tex är nöjd med dagens avsnitt av studio 60 (dubbelavsnittet med Goodman) så är han ju ute på sin cykel. (appropå cykel, go Dackarna!).

Värst är väl grejer man inte kan fixa. K-grejen tex. Där var jag dum, och så är det ju. Men bra folk är folk som inte dömer, och såna ska man omge sig med.

Tycker man att man är dålig så får man minnas att det är mänskligt att fela (det säger de på latin i Asterix, och det tar jag som den högsta formen av kunskap), och att vara mänsklig kan aldrig vara fel, säger dr Phil.

Poncho sa...

Ha! Jag visste att du skulle tycka det var en dålig idé Louise!

Och David, du är go du.

Anonym sa...

Hoppas du gillade dig själfv efter tentan idag!