Slår Reinholdtzon Belfrage på fingrarna sedan 2007

07 oktober 2007

Tn'A och japanska svärdfilmer, som att be om succé

Först och främst så fick jag en trevlig överraskning i fredags. Rickard ringde och sa att han hade vägarna förbi så han har sovit på mitt golv ett par nätter. Supernice.
Men nu är jag ensam igen och efter en hård vecka och helg sitter jag nu i min fåtölj och anser mig själv vara ganska nöjd. Pluggandet med Jonte verkar ha lönat sig. Tror att jag klarade tentan.
Senare igår blev det diverse juicegroggar, eller rent tekniskt juicedrinkar, TV-spel och allsång ackompanjerat med akustisk gitarr, sammantaget en mycket trevlig kväll.

Det känns som en bra tid just nu. Ny vecka, ny kurs. Nytt.

3 kommentarer:

Fröken sa...

Supernice var ordet!

Anonym sa...

schysst att det rullar på.!

Anonym sa...

Ny könssjukdom?