Slår Reinholdtzon Belfrage på fingrarna sedan 2007

01 oktober 2007

Nyponsoppa

Så har då Schulman klivit ner från toppen av apberget och jag riktigt känner hur förväntningarna på mig ökar. Det tisslas och tasslas, kommer han bli näste bloggkung? när blir han näste bloggkung?
Ja, jag säger att det är helt upp till er kära läsare. Det är bara att gå ut på gator och torg och sprida ryktet. Han är här nu! Räddningen är nära!
Känner att ni är bättre lämpade till det än ett gäng fiskare med dåligt know-how i informationsteknik.

Så börjar då första tentan närma sig och jag är redo att gå in i pluggläge. Samtidigt har jag en känsla att det där med journalistprogrammet har stört min nutid lite. Det är inte lika mycket shoegazing som det borde vara, jag har fått upp hoppet om en strålande och inte alltför avlägsen framtid. Jävla hopp!

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag kan ödelägga ditt hopp om du så önskar!