Slår Reinholdtzon Belfrage på fingrarna sedan 2007

03 oktober 2007

Jag gjorde något ingen märkte

Jag vill ha en sådan där fest som de har på MTVs Sweet 16. Svindyra kläder och dito presenter. Massa brudar och annat löst folk jag aldrig sett förut. En gästartist som bara en handfull har hört talas om. För det hade jag inte haft något emot att fylla sexton igen.

Jag funderar också på att börja spela fotboll igen men väntar nog till våren. Det känns skönare.

Jag har tvättid nu men jag har ingen lust att tvätta. Ett problem det där.

8 kommentarer:

Anonym sa...

fotboll va kul i viss mån. upptäckte jag i sommras.

Fröken sa...

Finns det något som heter "Lust att tvätta"? och fotboll säger du... vad är nu det?

Poncho sa...

Fotboll är när 22 män träffas och gör saker tillsammans, det kan väl även du uppskatta Louise?

Och Kalle! Det blir ännu lite roligare om man spelar i ett lag som verkligen vinner någongång också...

David sa...

Jag älskar artisterna på de där festerna. De tror Beyonce ska komma, födelsedagsbarnet har önskat sig puffy. Sen fixar farsan nåt slags halvkänt lokalt pojkband eller en rappare rakt från myspace, så får man se hur mäktig han var egentligen.

Sen tycker jag man ser en trend i program som My Super Sweet Sixteen och Bridezillas och sånt. Ju mer man haussar en tillställning och inbillar sig att det ska vara en sån otroligt spektakulär perfekt händelse, ju mer besviken blir man när det bara blir en vanlig fest med snyggare människor. Det är fortfarande några kommer fortfarande crasha, fotografen kommer glömma ha film i kameran, och någon spyr i kapprummet.

Fröken sa...

Det är klart att Louise kan uppskatta att träffa 22 män och göra saker tillsammans..

Anonym sa...

jo det förstås, men har man upplevt förluster med 10-1 så känns faktiskt en 1-0 förlust som en seger ibland.

Fast degerhamn va ingen höjdare, knappt 10 man oftast 7 på träningarna och det åkte man 4-5 mil för.....men det va kul ett litet tag =)

Anonym sa...

Kommentaren angående Louise och 22 män lät vansinnigt smärtsamt.

Fröken sa...

Smärta är endast en högre form av njutning.