Slår Reinholdtzon Belfrage på fingrarna sedan 2007

23 oktober 2007

Det är inte killen i filmen som har skrivit brevet

Jag provade ChokladBarens espresso idag och den var god. Jag ska inte avslöja för mycket under tiden som jag utför testet dock.

I skolan såg vi faktiskt en ganska hyffsad film, vilket var trevligt som omväxling. Out of the Past med Robert Mitchum en RKO film från 47. Klassisk film noir.

På sista tiden har bloggen sviktat betänkligt i kvalitet och det har inte varit särskilt långt ifrån att det blivit ännu sämre. Jag har varit tvungen att slå mig på fingrarna flera gånger för att undvika att låta som ett tittarbrev till Bullen.
Detta kommer nu inte att fortsätta kan jag lova. Det ska bli ändring på det.

1 kommentar:

Anonym sa...

Bullens tittarbrev var ju bra för böfveln!