Slår Reinholdtzon Belfrage på fingrarna sedan 2007

10 december 2007

800 grader och allt det där

Jag är slut. Tack för mig, nu tar jag mentalt jullov. Ska inte tänka en tanke till innan jag får sätta tänderna i en bit julskinka. Det är skadligt att känna sig så här.
Dessutom höll jag på att råka illa ut rent fysiskt idag också när jag var nära att hamna mellan en baglady och hennes bag. Som tur var hörde jag hennes väsningar och kunde styra upp det hela innan det var för sent.

Bäst just nu: Adam Tensta - It's my cool och Vasa Pizzeria.

1 kommentar:

David sa...

Sorry att jag går off topic, men ville bara få ur mig en sak. Vad i hela friden är det som tv4 gör med Nobelfesten? Hemska nyhetsmorgon-aktiga intervjuer där briljanta pristagare enbart frågas om de är nervösa och om de hunnit dansa tango än.
Steffo står i baren och kommenterar vilka som dricker vilka drinkar, och Carina Berg glider runt och pratar med folk med samma manus och manér hon har i Idol.

Det är riktigt tragiskt att se.

För att ändå beröra topic så låter det ju inte inte positivt, men en mental paus låter trevligt, får hoppas att den återger lite energi Och bara tre matcher kvar innan nfl-slutspelet drar igång, så snart blir det ljusare tider.