Slår Reinholdtzon Belfrage på fingrarna sedan 2007

26 december 2007

Skrivet i en svag stund

Det finns ingenting mer deprimerande än att efter en hel dags frånvaro från bloggen komma tillbaka och märka att ingen har kommenterat på någonting.
Ja jag vet att jag har sagt att kommentarerna inte är så viktiga men jag ljuger ju! Jag ljuger om allt hela tiden, till och med när jag talar sanning. Jag har inte sagt ett sant ord sedan senaste gången jag var i kyrkan.
Jag är en liten man i sjukligt behov av uppmärksamhet och bekräftelse. Jag nöjer mig med medlidande för guds skull! Ge mig!
Men visst, ni ursäktas idag. Det är trots allt jul.
(Jag har namnsdag idag förresten, Stefan. Hurra för mig.)

6 kommentarer:

räven sa...

grattis på namnsdagen i efterskott då! jag har aldrig namnsdag...

Anonym sa...

grattis på namnsdagen lille per. du är så gullig

Poncho sa...

Tack ska ni ha. Ni som känner mig väl vet ju också när jag är allvarlig och när jag inte är det.

Anonym sa...

grattis på namsdagen per

David sa...

Grattis i efterskott, Steffe!

Anonym sa...

Jag trodde du hette Perry... eller gor du det ocksa?