Slår Reinholdtzon Belfrage på fingrarna sedan 2007

31 december 2007

Back to white

Sista dagen för bloggen i denna klädnad! Weee! Bloggen är död! Länge leve Bloggen!
Ikväll väntar en afton på Rågvägen och jag ser framför mig hur jag ligger inborrad i ett soffhörn med en pilsner i handen och bara myser.
Jag funderade förut kring möjligheterna till att live-blogga från min nyårsafton. Jag kom inte fram till något direkt svar men lovade mig själv att försöka.
Nästa helg kommer jag förresten vara utomlands. Vilket utomlands vet jag inte riktigt än.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Gott nytt år på dig! Vilka utomlands alternativ finns,
jag kan hjälpa dig och välja! :)

räven sa...

du kan blogga från jockes nya dator!!
men se upp med flottiga fingrar och ölspill

Poncho sa...

Jag gör'at Emmely! Utomlandsalternativen är Bordershopen i Tyskland och Oslo. Ett beslut krävs antagligen senast i övermorgon.