Slår Reinholdtzon Belfrage på fingrarna sedan 2007

26 december 2007

Svar på tilltal

Emmely säger i senaste kommentaren att hon hört att jag ska sluta blogga efter nyår. Var har hon hört det? Genom vinrankorna? Finns det en liten fågel därute? Har jag sagt något som kan tolkas på det viset? Har någon buggat min telefon? Nej, det tror jag inte.
Men...
Faktum är att jag tänkt göra en del ändringar. Namnet ska bytas och grafiken ändras, det är så många som har samma nuförtiden - grafik alltså.
Samtidigt hade jag tänkt att kvaliten på inläggen skulle höjas avsevärt. Jag menar, nu har jag ju ett rykte som journaliststuderande att leva upp till. Jag kanske till och med slänger in en och annan intervju.
Jag lovar en hel del om kaffe nu de närmaste månaderna.

3 kommentarer:

David sa...

En journalistisk blogg, så spännande, se upp för grävande journalistik bara, nätet svämmar ju över av skit redan på ytan, tar du ett spadtag här så går vi under allihop!

Fler kaffereportage vore trevligt, du hade ju mycket vuxenvälling i början, så nu får du väl komma ut ur puppan som en espressoman istället^^

Anonym sa...

Hmmm... jag insag just att vi inte kommer plugga tillsammans langre... buuuuuu huuuuuu (tar till lipen, big style).

Poncho sa...

En journalistisk blogg kommer det inte bli. Den kommer fortsätta i samma stil. Kanske ibland att det dyker upp något sådant.