Slår Reinholdtzon Belfrage på fingrarna sedan 2007

24 december 2007

Up, up and away

Ryck upp er lite nu va?! Dålig julattityd har jag märkt när jag kollat runt lite. Bra julattityd får man om man äter julskinkemacka till frukost, äter julskinkemacka till elvafikat, chokladbiskvi och tre koppar kaffe till ettfikat, kollar minst på tjuren Ferdinand vid tre snåret, ser Josef säga "Om du blev våldtagen var det inte ditt fel" till Maria på italienska efter Kalle, äter julskinkemacka och en massa kålsallad till middag, två koppar kaffe och en glaserad pepparkaka efter åtta och sedan går och nallar på de överblivna köttbullarna till aftonen är slut. Då kan jag garantera en behaglig julattityd.

Nu ska jag nog rulla in under granen och försöka bli av med den här koffeinchocken jag har på ingående.

1 kommentar:

Anonym sa...

Ha ha ha, den sista meningen var underbar :)