Slår Reinholdtzon Belfrage på fingrarna sedan 2007

01 januari 2008

Ring klocka ring!

Nyår är slaget! Jag har gjort ändringarna som jag utlovade. Är de lika fantastiska som ni tänkte? Mats säger "NEJ"! och jag bloggar direkt från Rågvägen. Vad han säger skiter jag i som vanligt och Colts förlorade till Gösens stora besvikelse, jag led verkligen med honom när jag satt inne med resulatet hela kvällen. Ja, jag tänkte ju skriva något annat mer men det har jag glömt bort nu, smått berusad som jag är men mycket nöje med den nya bloggen som sagt.

6 kommentarer:

David sa...

Jag gillart, cleant, lite motsatsen mot alla extremgulliga web 2.0 grejer. "Här är texten det intressanta" tänker jag spontant.
Proportionerna på högerspalten som nästan saboterar balansen. Och det är najs, lite cut up nästan. Med den streckade linjen också. Känns nästan som att man ska klippa, vika och limma och få bloggen som en kub.

Det här tror jag på.

Poncho sa...

Karin hälsar till David

David sa...

Åh, Karin, det var inte igår, David hälsar tillbaka med många lyckönskningar för det nya året!

Poncho sa...

Tackar tackar! Ha det så fint David. Vi får ses någon gång hörrudu!
/Karin

David sa...

Ja, jag har ju systern i Malmö, så det händer väl att jag är där. Haha, eller så gör vi som alla andra, addar varandra på facebook och tror det betyder att vi har tagit upp kontakten^^

Din blogg är för övrigt det nya estetbolaget per, nu är det här alla hänger.

Poncho sa...

Haha jag kan säga att Karin tydligen inte hade facebook och inte hade planer på att skaffa det. Det hyllar jag hennes moder! Förhoppningsvis hoppas jag hon läser min Blogg istället för alla andra som läser tidningar bara flyktigt.
Läs den med andakt för nu lyssnar jag på Jeff Buckley