Slår Reinholdtzon Belfrage på fingrarna sedan 2007

01 januari 2008

BUI - Blogging Under the Influence

Ja självcensuren, den härliga, flyger all världens väg i samma takt som alkoholen introduceras i kroppen. Jag kände idag en stor avversion mot att logga in här och jag blev tvungen att ta bort de mest förvirrade inläggen. Live-blogga med öl i handen är ingen bra idé.

Angående den nya grafiken så har jag redan fått det bästa betyget från Zander när han skrev cleant. Det var det ordet och "tidning" jag hade i tankarna när jag gjorde bytet.

Och jag kunde inte låta bli att slänga iväg ett sms heller runt halv sju idag på morgonen innan jag tappert stöp i säng. Varför gör man sådant? Helt vansinnigt. Ja, jag antar väl att jag ber om ursäkt för det men ursäkter är ju också väldigt mjäkiga.

2 kommentarer:

David sa...

Haha, tur att jag följde live-sändningen under natten så jag fick se det innan det försvann.

David sa...

Läste för övrigt på text-tv att det skickades 54 miljoner nyårs-sms, så du lär ju inte vara ensam i att ha skickat ett som kanske skulle ha fått vara oskickat.