Slår Reinholdtzon Belfrage på fingrarna sedan 2007

19 januari 2008

In the hood

Kyckling, ris och en fin currysalsa ligger framför mig och som för att göra det hela perfekt står det en immigt kall brewski bredvid.

Den här pausen som jag har haft har inte direkt varit en paus. Jag lyckades efter ett par försök installera FM08 och har sedan dess spelat igenom en säsong med mina kära Wolves. Det blev min bästa FM-säsong någonsin faktiskt. Jag vann the Championship med endast två förluster i statistiken. Framgången har mycket att göra med målskyttet. Stephen Elliott lyckades med bedriften att sätta 40 baljor på 45 spelade matcher.
Hittills har jag spelat fem matcher i Premier League med facit 1-3-1. Det ser bra ut för Wolves.

1 kommentar:

Anonym sa...

wolves tillbaka där de hör hemma, härligt! jag spelar med karlskrona och har efter min första säsong där vi slutade 3:a nu vunnit Div 2 södra götaland och spelar div 1-fotboll nästa säsong!